fotr.cz

O mně

Marketing jsem vystudovala a věnuji se mu 21 let. S příchodem digitalizace marketingu jsem se zaměřila na online marketing, PPC kampaně, Google nástroje a optimalizaci webu – SEO. Moje praxe začala v médiích, ve vydavatelství Elle, agenturách InterCom Praha a All in Agency. Nabyté znalosti a zkušenosti jsem z úročila v korporátním prostředí na manažerských pozicích ve společnostech Zepter a Tiens. Online marketing nikdy nespí a každý rok přichází nové metody a nástroje, které je dobré znát, nebo aspoň o nich něco vědět. Vzdělávám se u certifikovaných společností PrimaKurzy, H1 a využívám GoogleSkillshop.
Profesní úspěchy / odborné vzdělání a certifikace
2018 – 2020 Marketingová manažerka pro společnost TIENS Europe GmbH

výrobce a distributor doplňků stravy, kosmetiky a přístrojů pro domácnost.

  • Vývoj a implementace marketingových tištěných i online materiálů pro regiony v EU.
  • Vedení externí agentury. Správa Business Manager, Google Ads, Sklik a vyhodnocení kampaní v Google Analytics.
  • Správa a realizace 19 webových stránek pro EU regiony, což zahrnovalo implementace obsahu, nastavení SEO.
  • Příprava, organizace, účast na promo akcích a konferencích. Komunikace s lékaři, sportovci a osobnostmi. Příprava jejich prezentací pro konference a školení.
  • Realizace a příprava videí: krátké dokumenty, produktová videa, rozhovory s lékaři a sportovci. Příprava scénářů, voice over do jazykové mutace v angličtině.
  • Školení distributorů práce se Sociální sítí Facebook – Business Manager.
2015 –1018 Manažerka marketingu pro ZEPTER INTERNATIONAL | PRAHA  CZ & SK region
  • Plánování PPC kampaní napříč řadou digitálních nástrojů: Business Manager, Google nástroje Tag Manager, ADS, Sklik, analýza trendů, práce s daty a vyhodnocení kampaní v Google Analytics.
  • Odpovědnost za řízení veškerých digitálních marketingových a obchodních iniciativ společnosti.
  • Plánování zvláštních akcí, jako jsou mezinárodní setkání a konference pro lékaře.
  • Vývoj a implementace marketingových materiálů. Zodpovědnost za finanční rozpočet pro marketingové oddělení.
  • Realizace nových webových stránek včetně e-commerce a Affiliate platformy.
  • Realizace výběrových řízení v oblasti IT projektů.
  • Krizová komunikace s medii.

 V rámci dlouhodobé spolupráce se společností ZEPTER jako freelancer, jsem dostala nabídku na vedoucí pozici marketingové MANAŽERKY.  

2002 – 2004 Account Manager InterCom Praha a 2014 – 2015 Freelnacer All in agency s.r.o (reklamní agentura)| PRAHA
  • Odpovědnost za rozvoj dlouhodobých vztahů s klienty, operátor Oskar, Rituals – kosmetika, Benzina, Auto Štěpánek, Zámek Mělník, Enterosgel, lékárny, finanční společnosti aj.
  • Postprodukce a produkce, výroba reklamních materiálů pro klienta. Zajištění dodavatele a výrobce v Číně, následná komunikace s dopravci, celní správou.
  • Vedení administrace a optimalizace webu klienta, správa sociálních sítí a realizace PPC kampaní klientovi.
  • Produkce reklamních videí, lokační práce, Instore radia.
2004 – 2009 HACHETTE FILIPACCHI vydavatel 2000 (Burda media) PRAHA 

Rozmanitá práce ve vydavatelství Elle, Marianne, Maxim, Apetit aj. tituly. Několik let strávených v prestižním vydavatelství, kde se doslova rodily módní tituly pod taktovkou šikovných kolegů, mi přineslo mnoho zkušeností v oboru grafiky, distribuce, inzerce a fotografické činnosti. V těchto hezkých časech jsem zároveň pracovala jako umělecká fotografka a fotografka produktové fotografie.

Kreativec nebo analytik?!

Správný marketér nebo manažér, by měl být obojím. Nápady plodí kreativec a business nastaví analytik. Dva v jednom je ideální kombinace  online specialisty manažéra v digitálním marketingu.

Proč by měl pro Vás pracovat Freelancer?

  • Ušetří Vám náklady na zaměstnance.
  • Nečerpá zaměstnanecké benefity.
  • Má vlastní zařízení (počítač, mobil, auto).
  • Je flexibilní.
  • Pracuje na rámcovou smlouvu.
  • Sleduje novinky v marketingu.
  • Vzdělává se a rekvalifikuje v oboru.