
Proč více investovat do online reklamy? Rozhovor
s Věrou Vávrovou
Account managerka v O2 společnosti
V byznysu a médiích se pohybuje přes 20 let. Svou kariéru začala v rádiích a následně pokračovala v TV mediích. Jak sama říká: „Za tu dobu jsem si vyzkoušela komunikaci s klienty napříč všemi obory a všechny možné druhy spolupráce od kontaktu s přímým klientem z řad lokálních firem i korporací až po práci s mediálními agenturami.“
Co vše obnáší tvoje práce a jak časově je náročná?
„Především rozvíjím vztahy s korporátními zákazníky. Doporučuji klientům nejlepší řešení pro jejich podnikání. Nejdříve se ale snažím pochopit klienta a vyhodnotit, jaká inzerce, technologie mu budou plnit jeho očekávání. Nejsem ani trochu introvertka, proto mi tato práce vyhovuje. V této profesi musí být člověk houževnatý a nesmí se bát vyjednávat. Být prostě zdravě asertivním.“



Kde sbíráš energii pro start do nového dne?
„Řekla bych, že jsem docela ranní ptáče a mám dvě děti šance, že zaspím, je asi malá. Praktikuji ranní rituály a když jde vše tak jak má, stíhám si ráno zacvičit jógu a protáhnout se. Pro mne „start do nového dne“ začíná dobrým spánkem a tohle vše většinou předchází moje otužování ještě noc před tím, než jdu spát. Studená voda je zázrak a lépe se vám spí. To je asi můj recept, jak si dobít energii na druhý den ráno.“
Máš nějaký návod, jak si při časově náročné práci plnit svoje cíle?
„Jsou cíle, které opravdu jdou snadno realizovat, a ty se snažím plnit hned. Pak jsou tu ale ty, které jsou dlouhodobé a mnohdy mi na ně ani manažérské dovednosti nestačí. Jsou to cíle, které ovlivňuje vnější svět, ekonomika a politika. V takovém případě, vyčkávám na lepší čas a vhodnou příležitost k realizaci. Návodů je spoustu. Můžu zmínit asi jedno z mnoha pravidel a to „Paretův princip 80/20“. Zaměřuji činnost tam, kde očekávám 80 % úspěchu.“
Proč více investovat do digitálního marketingu?
V dnešní době to dává větší smysl investovat více do digitálního marketingu. Je totiž nákladově efektivní a při dobře nastavených kritérií může být až 10x účinnější. Pokud se podíváme, kolik času lidé tráví na mobilních zařízení nebo na počítači, je jasné, že dosah internetové inzerce musí být daleko větší. Chování zákazníka ovlivňují média. Internet a digitální technologie se nezastaví, vše se v tomto směru vyvíjí velmi rychle, a tudíž i na kvalitní inzerci se dnes kouká jinak.
