Co vše musí mít webová stránka a proč?

Nemít web znamená ignorovat zákazníky.

Pokud webové analytice vůbec nerozumíte a nemáte ani trochu ponětí o čem to vlastně ti „specialisté“ mluví, pak jste tu správně.

Web za pár korun

Rozhodli jste se investovat do vlastního podnikání a hledáte někoho, kdo Vám vyrobí web?

Jistě jste se setkali s tím, že Vám někdo nabídnul svého známého nebo studenta, který to zvládne za pár korun. Zkrátka se Vás snaží přesvědčit, že ušetříte. Než kývnete na lákavou nabídku, ujistěte se, že nabízený „odborník“ pracuje s těmito nástroji a umí je správně nainstalovat do webu.

Hotovým webem to ale nekončí

Proto, aby byl web plně funkční a efektivně jste propagovaly svoje produkty nebo službu, byste měli mít implementované spolu s webovou stránkou tyto nástroje. Firma Google a Seznam nabízí inzertní nástroje zcela zdarma.

  • Google Analytics GA4
  • Google ADS
  • Search Console
  • TAG Manager
  • Merchant Center
  • Sklik, (peněženka, zboží.cz)
  • Plagin pro SEO

Nezbytné cookies  

Od 1.1. 2022 byla schválen zákon o elektronické komunikaci, která platí pro české weby, jež mají povinnost získat souhlas uživatele webu s použitím cookies. „Cookies je krátký textový soubor, který si navštívený web ukládá v prohlížeči uživatele“. Rozdělujeme jej do 4 skupin. 

  • Nezbytné cookies
  • Funkční cookies
  • Výkonnostní cookies
  • Marketingové cookies

Některé firmy nabízí zdarma plagin pro Cookies. Ten je potřeba nainstalovat do webu, abyste mohli inzerovat ve vyhledávačích. Myslete na to, že bez inzerce váš web téměř nikdo neuvidí a mít hezký web tzv. v šuplíku jsou vyhozené investice.

Sociální sítě

Váš web by měl mít odkaz na všechny vaše sociální sítě, na kterých budujete své podvědomí o značce, recenze, rady, tipy, novinky a soutěže. S tímto vším souvisí také instalace nástroje pro rychlou komunikaci „Messenger“. Díky aplikaci Messenger můžete velmi rychle reagovat na prosby zákazníka.

cs_CZ